Jsem obyčejný chlap co má rád MOTORKY a dobrý ROCK !!!

23.1.2010 proběhla výborná zimní už v pořadí šestá motoakce " BIKER´S PARTY " v Mánesu . Na této akci bylo k vidění plno soutěží / pití piva na čas,běh s kalhotami na půl žerdi,miss mokré tričko a tradiční MISÁK MOKRÉ SLIPY :-) / .
Dále byl v programu striptýz a hosteska z NEIREPORTU , no a celým večerem nás provázely výborné rockové kapely : SHIVA , SOUBOJ S PAMĚTÍ a NEGATIV.
Kdo se této akcičky zůčastnil,tak se dobře pobavil.Kdo tam nebyl ,tak může aspoň kouknout na pár fotek a závidět :-D .
  • 24.1.2010
  • 16 209 zobrazení
PILO A PAPALO SE DO SYTOSTI. ŘÍZEČKY , KŘIDÝLKA , DORTÍČKY , UZENÝ SÝR A JAKO BOMBÓNEK BYLA UZENÁ KÝTA . PIVA , VÍNA A KOŘALKY BYLO DOSTATEK , PROSTĚ OSLAVA PADESÁTIN JAK MÁ BÝT ! ! !
Kategorie: oslavy
  • 16.5.2009
  • 4 111 zobrazení
V tomto albu jsou obsažené různé akce.Motosraz,koncerty a předsilvestrovská žranice.
  • únor 2007 až únor 2008
  • 1 764 zobrazení
Kategorie: auta
  • 29.9.2007
  • 1 527 zobrazení
2. ročník ROCK KODIAKA na podporu motoklubu vozíčkářů.Tato akce se konala ve Sluhách na fotbalovém hřišti.Program byl dost bohatý,tady se můžete přesvědčit :-).
  • 13.6.2009
  • 1 479 zobrazení
První letošní MOTOAKCE !!!
  • 7.2.2009
  • 1 205 zobrazení
  • 18.8.2011
  • 1 050 zobrazení
V sobotu 19.6.2010 se uskutečnil 3. ročník " ROCK KODIAKA " ve Sluhách na fotbalovém hřišti. Počasí nám přálo a tak nic nebránilo konání akce na podporu VOZÍČKÁŘŮ !!! Od rána se soutěžilo o hodnotné ceny,jak pro děti,tak pro dospělé. Kolem poledne začal program,který zahájil kouzelník " GRINO ". Pak se to rozjelo naplno,kapela střídala kapelu a aby si návštěvníci nestěžovali na nudu,tak se při střídání kapel odehrával další program. Například : historický šerm,módní přehlídka,ukázka florbalu vozíčkářů atd. Končilo se kolem druhé ráno. Na této akci se předal šek vozíčkářům ve výši 21 000 kč !!! To ale nebyla poslední částka,jelikož někteří soutěžící si nevzali ceny,tak přišel moderátor Tomáš Morávek ( rádio BEAT ) s nápadem,tyto ceny vydražit. Nikdo z nás nečekal,jaký bude mít dražba úspěch. Dražilo se autorádio,hodinky,trička. Po dražbě byla ještě předána vozíčkářům částka 10 300 kč. Všem účastníkům a dražitelům patří UZNÁNÍ A VELKÝ DÍK !!!
UŽ TEĎ SE MŮŽETE TĚŠIT NA DALŠÍ JIŽ 4. ROČNÍK " ROCK KODIAKA " :-) !!!
  • 19.6.2010
  • 1 004 zobrazení
Dovolená od 4.9.09 do 16.9.09 ŘECKO RHODOS " KOLYMBIA " . Povalování u moře a dva výlety po ostrově RHODOS. Půjčili jsme si auto a vyrazili na první celodenní výlet (180 km) , jeli jsme do Lindosu a podle moře dál po památkách a zajímavých místech tohoto ostrova. Na druhý výlet (120 km ) jsme jeli do města RHODOS a tady jsme prošli starou část tohoto města " PĚKNÉ ", ještě jsme se zašli podívat do přístavu a pak jsme jeli do údolí motýlů .Taky moc zajímavé!!! Odtud jsme se jeli vykoupat do zátoky " ANTHONY QUINNA " .
Návrat do hotelu,válení u moře,nebo u bazénu s barem :-) !!! Také jsme podnikali večerní procházky po nákupech a TAVERNÁCH :-) ! ! !
  • září 2009
7.5.2011 MÁJOVÁ VYJÍŽĎKA A ROCKOVÝ NAROZENINOVÝ NÁŘEZ.VŠEM PŘÁTELŮM A KAMARÁDŮM MOC A MOC DĚKUJI ZA PŘÁNÍ A KRÁSNÉ DARY !!!
..........VELKÝ DÍK TAKY PATŘÍ KAPELÁM " BLEK DEFEKT , SOUBOJ S PAMĚTÍ , BOBR CHUTNÁ 2x , HALFORD TRIBUTE BAND A SAMOZŘEJMĚ TAKY OLDOVI KŘÍŽOVI "..........
  • 7.5.2011
Moje motorka,po koupi březen 2007 a o rok později v březnu - po předělání.
Kategorie: koníčky
  • březen 2007 až březen 2008
V sobotu 11.4.2009 se konala motoakce s názvem 1.JARNÍ MOTOŽRANICE v DŘEVĚNCE" PROVODÍN u Č. Lípy " .
K poslechu a tanci tam zahrály 3 kapely v tomto pořadí : BOMBEROS , SOUBOJ S PAMĚTÍ a místní kapela WORWANIS .
No a co bylo k SEŽRÁNÍ ???
O to se postaral hostinský " HROCH " a jeho podanní :-) .Sežralo se plno JITRNIČEK, JELÍTEK,OVÁRKU ,spousta ZABÍJAČKOVÉHO GULÁŠE a plno dalších PRASEČÍCH DOBRŮTEK ! ! !
  • 11.4.2009
Tady je pár fotek z motoakce " K 1400 " ChOPPER - CRUISER .Prostě setkání přátel na POKEC v krásném prostředí vesničky Dobronice u Bechyně.
  • 6.9.2008
Slunečná sobota a vyjížďka na motorkách po okolí (cca 75 km).Po návratu do restaurace oběd a pak rockové kapelky!!! Blek Defekt,Double Shot,Desmodus a Bomberos.
  • 18.10.2008
Minulý víkend jsem navštívil sraz " KATEŘINA " , který mi doporučili přátelé. Byl to už několikátý sraz po Čechách co jsem sjezdil,ale tenhle opravdu stojí za navštívení !!! Kemp se nachází v pěkném prostředí. Od pátku do neděle se o nás náramně starali pořadatelé " MK ČERNÍ JEZDCI " . Když říkám do neděle,tak myslím ještě nedělní dopolední soutěže. Tohle jsem opravdu nikde jinde nezažil. Na předchozích srazech se hned po ránu vše bouralo a odváželo.
Na tenhle sraz se rád přijedu kouknout znovu :-)
  • srpen 2009
Restaurace PRIVAT GRILL a Rockové posezení s PŘÁTELI. K rockovému poslechu a tanci nám zahrály kapely : BOBR CHUTNÁ 2x , PILOT JIRKA a BLEK DEFEKT !!!
  • 14.2.2009
V sobotu ráno,cca kolem desáté,jsem se sešel s kamarádem Karlem,nasedli na mašiny,počkali až usednou naše drahé polovičky a vyrazili na výlet po krásách naší vlasti :-). Jeli jsme na Mělník,Štětí,Snědovice,Tuháň,,Blíževedly,Kravaře .Tady jsme se zastavili v příjemné restauraci s domácí kuchyní ....VÝBORNOU.... Je to restaurace U DOUŠŮ "Opravdu MŇAMKA " :-) !!! Pak jsme pokračovali směrem na Žandov,ale odbočili jsme na Verneřice,Příbram,Rychnov a dolů k Labi u Děčína. Pokračovali jsme podél řeky na Malé Březno,Svádov,Ústí n/L.,Církvice,Libochovany,Litoměřice.Tady jsme se zastavili na zmrzku v cukrárně a potkali jsme se s kamarády z Vinoře " FO3 " .Po kávě jsme se všichni sebrali a jeli nocovat do kempu na Úštěk. V neděli dopoledne jsme vyrazili směrem k domovu.Jelo se na Tuháň,Dubá,Doksy,Obora,Okna,Nosálov.Zde byla zastávka na oběd ve stylové hospůdce "U NÁS". Příjemné prostředí a dobré papů tu mají :-) !!!Pokračovalo se na Mšeno,Bezno,Konětopy a Veleň. Celkem ujeto 283 km.
  • 1.8.2009
Motosraz v Mirovicích u Prahy. Kapely pátek : Krleš,Blamage a Joudův Píst . Sobota : Pilot Jirka,Spups,Špejbl´s Helprs (AC/DC revival) a De bill Heds.
  • 24.5.2008
U Koryta
Nabídka specialit na grilu, teplých jídel a alkoholických i nealkoholických nápojů.
  • 28.7.2010
  • 8.5.2008
V sobotu 3.10.2009 jsem uspořádal v restauraci PRIVAT GRILL PODZIMNÍ VYJÍŽĎKU A ROCKOVÉ POSEZENÍ .
START – Hovorčovice , Měšice , Kostelec n/L. , Všetaty , Byšice , Řepín , Nebužely , Mšeno , (čerpací stanice,zastávka na kávu) Katusice , Boreč , Bezno , Chotětov , Dolní Slivno , Mečeříž , Kostelni Hlavno , Konětopy , Dřísy , Ovčáry , Kostelec n/L. , Brandýs n/L. , Dřevčice , Vinoř , Přezletice , Veleň , Třeboradice a CÍL opět Hovorčovice ! ! ! Ujeto 134 km.
Tady nám připravili výborný guláš !!! Po jídle jsme šli uklidit naše mašiny a hurá zpět do Hovorčovic,kde pokračovala ROCKOVÁ ZÁBAVA.
Večer nám zpříjemnily kapely " DESMODUS ,CULTIVAR A SOUBOJ S PAMĚTÍ“ ! ! !
  • 3.10.2009
Beskydy od 21.8.08 až 24.8.08
Návštěva kamaráda Martina v Ostravici.Druhý den výlet na motorce ( cca 195 km ).V sobotu pěší tůra po okolí Ostravice ( cca 8 km ) a navečer kolem 17.45 hod. jsme se šli kouknout na místní raritu - přírodní peřeje.Dva nadšenci se tam vykoupali ! ! ! ( voda měla něco kolem 10°C ) BRRRRRRR
Celkem ujeto 1035 km.
Kategorie: cestování
  • 23.8.2008
ROCKOVÉ POSEZENÍ v Hovorčovicích restaurace " PRIVÁT GRILL " hrály tam kapely : ...... MINDSQUEEZER , HERMAJESTY a Mr. PIG ..... ! ! !
  • 13.12.2008
Pár fotek z parkoviště (Privát Grill),vyjížďka a káva ve Staré Lysé !!!
  • 18.10.2008

Jsem obyčejný chlap co má rád MOTORKY a dobrý ROCK !!!

11. února 2008

muž

10. května 1961

Webová adresa

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)